20 Ekim 2012 Cumartesi

İlham-ı M.A.C



"Değerli Marka" denince herkesin aklına ne gelir bilmem ama, bana göre zamanının nabzını tutan markanın değeri de o ölçüde yüksek olur. Hele de şimdiki dijital çağda! Her türlü pazarlama taktiğinin uygulandığı günümüzde, ancak tüketiciye ulaşabilen markalar akılda kalıyor ve geri dönüşler de o derece olumlu oluyor. Elbette bunun yanında tüketici sadakati de oluşuyor, ürünlere talep artıyor.



Gelelim ilham-ı M.A.C kavramına... En güzel tanımın bu olduğunu düşünüyorum; çünkü onlar her dönemde ve her yeni ürününde günümüzde yaşayan ya da günümüze mal olmuş ve toplumdaki çoğu kesime ilham veren sanatçılarla çalışıyorlar. Yani bahsettiğim dönemin nabzını tutma meselesi... Ancak bu her zaman herkesin sevdiği idol kişiler olmak zorunda değil, ürüne göre seçilen bir pop yıldızı, bir film aktrisi ya da zamanının en kadınsı idollerinden biri olabilir.


Son dönemden örnek verecek olursak, daha kadınsı bir ürünü için Marilyn Monroe kullanılmış. Bu koleksiyona sahip olan kadınlara," Alırsan Monroe seksiliğine, kadınsılığına kavuşursun." mesajı verilmiş. Kırmızının büyüsüne kapılıp alanlar da oluyordur elbet ama buradaki mesaj bir koleksiyondan fazlasını vaat ediyor gibi ne dersiniz? 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder