20 Nisan 2014 Pazar

Like it or Drop it?

Görülen o ki artık Nutella, sadece evimize konuk olmuyor. Son dönemlerde birden çok kahvaltı noktasında sunulan Nutella, satış noktalarını artırmış gözüküyor. Şimdi kabul edelim ki çoğu çalışan kişi ve öğrenci uykusunu, sabah sporuna, kahvaltısına ve hatta duşuna tercih ediyor. Bu kişiler çoğu zaman işe ve okula geç kalırken, yol üstünde alelacele bir simit kapıp kahvaltılarını öyle yapıyor. Nutella Türkiye de bunu fırsat bilen markalardan.



It seems like from now on Nutella is not only a guest in our houses. We see Nutella in a couple of breakfast spots, and it seems like they increased the number. But lets face it there are too many workers and students who gives up their morning spin, breakfast and even their shower for their sleep. And mostly these people are late for their work or class, so they buy a quick bagel out on the street. So Nutella is the brand awares that.




Vakti olan kişilerin yaptığı kahvaltı noktalarında yer almaktan çok bu bahsettiğim kitleye hitap etmeyi tercih etmişler. Ve aslında iyi de etmişler, seyyar simitçiler bunun için altın değerinde! Özellikle İstanbul'daki seyyar simitçileri çok takdir ediyorum. O ne çeşittir, o ne lezzettir. Sandviç simitler, poğaçalar ve niceleri... Gece gece acıktırıyorum kendimi :) Ama konuya dönecek olursak, simitçilerdeki bu trend için ne dersiniz? Gider mi kalır mı?



They targeted these people over the ones that i mentioned earlier, the ones have time for their breakfast. And actually they did well, these street bagel sellers are golden! Especially the ones in İstanbul, i appreciate them most. What a variety, what a taste! It's night time and i'm making myself hungry :) But to back to the point, what do you think of the new trend that street bagel sellers have? Like it or drop it?



Ama sonuçta evde olsak da olmasak da sonumuz bunun gibi olmayacak mı? :)

But in the end either at home or out aren't we gonna end up like this? :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder