21 Nisan 2014 Pazartesi

No We're Not Stalkers!

Pazarlamada çalışırken biz de çoğu zaman e-mail pazarlamasını kullanıyoruz. Fakat kendim bir birey olarak bana gönderilen bu tarz mailleri bazen hemen siliyorum ve hatta mail adresimi nereden buldular diye tedirgin oluyorum. Ama daha dürüst olmak gerekirse, bu mailleri silmeden önce okumuyorum bile, sadece şöyle bir anlık bakıyorum. Fakat maili ya da SMS'i gönderen tarafta olunca iş değişiyor, gönderdiğim kişilerin tepkileri konusunda kafamda sorular oluşuyor. Örnek olarak kendimi alırsam, önceden söylediğim gibi anlık baktığım bu maillerin mutlaka kısa, öz olması ve daha da önemlisi GÖRSEL olması çok önemli.



While i'm working in marketing often we use e-mail marketing. But as an individual, i sometimes delete immediately these mailings and got mad on how they reached my email address. Ok to be honest i don't even read before deleting, maybe only a glance! But, when i'm on the otherside, when i send these mailings and SMS's, i wonder about the reaction. So if i take myself for an example, as i said i took only a glance to it, the message has to be short and clear, and most importantly it has to be VISUAL!

Sonra internette biraz araştırma yaptım bu konuda, bazı e-mail pazarlama trendlerine baktım ve geldiğim nokta budur. Aşağıda E-mail pazarlama alanının en başarılı örneklerini görebilirsiniz. Ve emin olun ki biz dersimizi çalışıyoruz, belki yavaş gelişiyor, ama sizi temin ederim ki insanları bir saniyelik bakışında yakalamak kolay değil. Bu yüzden bir daha ki sefere size gönderdiğim emailler konusunda rahatlayın, o kadar da sıkıcı değilim! :)



Then i do some research online, spent some time on the email marketing trends and that's where i've got. Here's some great examples of email marketing. Please be sure that we're learning our lessons, maybe slowly, but i assure you that it's quite a hard work to keep people entertained only for one sec! :) So next time if i send you these, please release, I'M NOT THAT BORING :)

Check it out:

1. ModCloth: 
Lesson: Talk With Your Customer and Be Honest! - Müşterinizle konuşun ve dürüst olun!


2. Uncommon Goods:
Lesson: Act Up Early!- Erken aksiyon alın!


3. Yapta:
Lesson: Thank your Customer! (maybe not too much)



4. AmazonLocal
Lesson: Track your Customer! (but not like a stalker)- Müşterinizi takip edin!


5. THY:
Lesson: Reach Your Customer Data!- Müşteri datanıza ulaşın!


6. Again Uncommongoods:
Lesson: Let your Customer Sell For you!- Bırakın müşteriniz sizin için satsın!



Cheers!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder