10 Ekim 2012 Çarşamba

It Doesn't Count If...


KFC bu ay yeni bir pazarlama stratejisi belirlemiş, tabi ki Avea ile yaptığı kampanya anlaşmalarından bahsetmiyorum, daha yaratıcı bir şey ilgimi çeken. Projenin odak noktası da kadınlarmış, hem de KFC'den yememeye yeminli kadınlar. Açıkçası ben de çok yağlı bulduğum için bu amcayı sevmem. (Eski kovacı) İşte tam da bu nedenle pazarlama yetkilileri, kadınlara diyet bozdurucu bir yöntem bulmuş. Bunu, tam da kadınların duygusal yönlerine seslenerek yaptıkları için de proje başarılı olmuş. İşte kampanyanın kısa bir videosu aşağıda:



Görüldüğü üzere videoda kadınların sağlıksız yemeklerden yemek için kendilerine uydurdukları mazeretlerden parçalar var. Örneklerin gerçekçiliği, projenin de başarısını gösteriyor. Ancak gerçek başarı KFC'nin ürünlerine olan güveninde yatıyor ve mesajı diyet bozmaya niyetli kadınlara veriyor: Kendinize mazeret üretmediğiniz zamanlarda KFC yanınızda! Ya da bunun gibi bir şey :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder