Aşağıdaki reklamı görünce artık sektör içinde rekabetin tavanı da aşmış olabileceğini gördüm. Daha Türkiye'ye gelmedi bu menü ama yakınlarda çıkar siz bir Pizza Hut'a uğrayın, ne demek istediğimi anlayacaksınız. Tamam, Türkiye pazarında tutunmak istediklerini anlıyorum; lahmacundur, kebaptır sıkı rakipleri de var aslında. Ama gel gör ki markandan ve yaptığın işten çok sapmayacaksın. Ne olmuş öyle tüm fast food'lar birbirine girmiş, iyice obezite mi yapacaksınız bu milleti?
Pizza Hut, aklımda en son, pizzanın çoğu kişi tarafından yenmeyen kenarlarını da millete yedirtmek için, kenarlarını da kaşarla falan doldurmasıyla kalmış. Fena fikir değil demiştim içimden ve hatta birkaç arkadaşımı toplayıp, götürmüştüm onlar da yesin diye, ama ne yazık ki tadı için aynı orjinalliği söyleyemeyeceğim. Zaten sonra da ayağım ters ters gitti oraya. Şimdi daha çok alternatif var, özellikle bu yemeksepeti.com sitesinden sonra, daha da fazla seçenek olduğunu öğrendim. Abartı yapılan her şeyin bir düşüşü olur, eminim. Aşağıdaki ibare de Pizza Hut'a yapılan bir gönderme gibi değil mi?
Neyse konuya dönecek olursak, yemek sektöründe, bir girişimcinin de bir konuşmasında dediği gibi, Ankaralı müşteriyi asla küstürmeyeceksin, bir kere hata yaptın mı geri dönmez. Kinciymişiz, ama bir nebze doğru, şu an, özellikle gıda sektöründe tutunabilmek için çok farklı sunumlar yapmak gerekiyor. Tabii bu örneğimde Pizza Hut kendini baya aşmış, pizza alanındaki rakiplerimi geçtim, şimdi hedefim burgerciler diye bağırmış. Ee hadi hayırlısı bakalım, umarız Türk piyasasında bu taktiğiniz yüz bulur, size iyi şanslar!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder