30 Mayıs 2012 Çarşamba

SEN "O" KADIN/ADAMsın!

En zevkli olan şu sahnenin doğruluğu sanırım. Kendimden biliyorum. Ne zaman bir mağazaya alışverişe gitsem, ya mağaza önünde bir erkek grubu ya da içeride asık suratlı versiyonlar. Ama bu büyük ölçüde pazarlamacıların, ürünlerinde cinsiyet üstüne farklılaştırma yapmalarına neden olmakta. Sizlerle bugün o ürünlerden birkaçını paylaştım. 

Büyük ölçüde kadınlara yönelik olan kampanyalar var ama bazı markalar da inadına "Erkeklerin alışverişte kadınlardan neyi eksik?" der gibi, kadın dışlayıcı ambalajlar kullanmakta. Kısaca sonucu söyleyeyim, konu alışverişe geldiğinde kadınları hedef alan pazarlama taktikleri daha başarılı oluyor! Hımm, acaba neden? 


The biggest enjoyment right now is this scene's verity i guess, i know it from myself. Whenever i go shopping, either i see men, on the outside of the shop or the sad versions inside. But that's the reason why marketers differentiate their products by gender targeting promotions. Today i shared some examples with you.

There are more campaigns most likely for women but some brands are using women-avoiding-packages in order to put men into the game. But in the end, when it comes to shopping, women targeting marketing is more succesful then the other! I guess why? 


Unilever Products
A little off the line :)
Chick Beer
Dr. Pepper 10- Men only
Diet Coke- For Women


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder