14 Haziran 2012 Perşembe

Reasons to Believe


Daha nice güzel reklam kampanyaları olabilir; ama insanın içine işleyeni az bulunur. Bazen son on yılda gelinen durum canımızı sıkar, yapılan tüm savaşlar, krizler her geçen gün artan ölümler gitgide insanlığın üstünde bir yük olmaya başlar. İşte öyle durumlarda bir şeylere inanmak gerekir. Bu video da buna en güzel örnek olmuş:

Dünyada her para kaçakçısına karşılık, 8.000 kan bağışlayan insan var.
Örülen tüm duvarlara karşılık, kapı önlerinde 200.000 "Hoş geldiniz" yazısı var.
Yapılan her tanka karşılık, 131.000 peluş hayvan üretilmekte.
Bir bilim adamı yeni bir silah keşfederken, 1 milyon anne çikolatalı kek pişirmekte.
Dünya genelinde dolardan çok Monopoly parası basılmakta.
"Aşk" arama motorlarında "Korku"dan daha çok sonuç vermekte.
Her şeyin kötü gittiğini söyleyen insanlara karşılık, 100.000 çift bebek sahibi olmaya çalışmakta.
Tüm dünyada satılan silahlara karşılık, 20.000 kişi Coca Cola paylaşmakta.


 

There could be many ad campaigns much better than this; but there are few one's that caught us by heart. Sometimes some moments breaks us down, mostly things like wars, crises and crimes happened in 10 years.  And at these moments we want something to rely on, something to trust. This ad's a great example of it:

                                    For every corrupt person, 8.000 people are donating blood.
For every wall that is put up, 200.000 "Welcome" mats are put down.
While one scientist creating a new weapon, 1 million moms are baking chocolate cakes.
Worldwide more Monopoly Money is printed than dollars.
"Love" has more results than "Fear".
For every person that says things are going to get worse, 100 couples are trying to have a baby.
For every weapon that sold in the world, 20.000 people share a Coke.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder