Bu filmlerdeki ve video cliplerdeki göz yoran ürün yerleştirmelerden bir ben mi sıkıldım? Gözümüze gözümüze sokulan markalar yüzünden artık filmi izleyemez olduk. Eskiden böyle miydi? Zekiydi insanlar, adam gibi arka fona koyardı, biz de bilinç altımıza kaydederdik. Yani istemsizdi. Gereksiz mi buluyorum? Kesinlikle hayır! Ürün yerleştirme tabii ki olmalı, ama şık olmalı, yerinde olmalı; öyle olur olmadık yerde karşımıza çıkmamalı. Bırakayım örnekler konuşsun...
 |
Lady Gaga- Diet Coke |
 |
J.Lo- Fiat 500 |
Is it me only got bored of all the product replacements in movies or video clips? Because of these brands that got sticked into our eyes, we cannot simply watch a movie. Was it the way before? People were intelligent, they put logos in the background, then we recorded them unconciously. That was involuntary. Do i find that irrelavant now? Absolutely no! Of course there should be a product replacement, but it should be elegant, proper; not be popped in irrelevant places. I'll let the examples talk...
 |
Fifth Element |
 |
Britney Spears- Sony, Make up forever |
 |
Legally Blonde- Apple |
Şimdi de en absürd örnekler:
Now the absurd ones:
 |
Yalan Dünya Tv series |
 |
Britney Spears- Hold it against me clip |
 |
Two and a Half Men |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder